oferta pracy

Google Ads Specialist

Poszukujemy specjalisty od kampanii Google Ads do pracy z biurami nieruchomości w całej Polsce i zagranicą. Oferujemy pracę zdalną, współpracę z doświadczonymi klientami oraz unikalne środowisko nauki - nasz zespół tworzą byli agenci nieruchomości, którzy rozumieją branżę od środka. Jeśli chcesz rozwijać się w niszowej specjalizacji, pracować z wysokimi budżetami kampanii i budować ekspertyzę, która wyróżni Cię na rynku - to oferta dla Ciebie.

pasujesz do nas?
Poznaj nasze wartości

To co najbardziej się dla nas liczy, to ludzie z jakimi pracujemy i Ci, którym pomagamy w rozwoju. Wierzymy, że umiejętności da się opanować - wartości mamy jednak zakorzenione. I jeżeli czujesz, że w życiu kierujesz się podobnymi wartościami, to właśnie Ciebie szukamy do naszego zespołu.

Rzetelność i uczciwość

Klienci nam ufają. My ufamy Tobie. Wiemy, że nie zawsze wyniki są idealne, ale nie chowamy głowy w piasek. Nie boimy się trudnych słów i decyzji, jeśli to pomoże.

Liczą się relacje

Wierzymy, że praca z odpowiednimi ludźmi daje największą satysfakcję. Ta zasada sprawdza się zarówno w zespole, jak i w wyborze klientów. Masz pewność, że każda osoba, ma te same wartości.

Innowacyjność

Ewolucja, a nie rewolucja. Ciągle doskonalimy nasze umiejętności. Jeśli masz głód rozwoju i nie lubisz stagnacji, to świetnie wpasujesz się w nasz team.

Samodzielność i odpowiedzialność

Masz wiedzę. Masz doświadczenie. Masz pomysły. Masz też realny wpływ na rozwój agencji i klientów. I wierzę, że pilnujesz budżetu klienta, jak swojego.

Czego oczekujemy od kandydata/ki?

min. dwuletniego doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych w Google Ads
umiejętności tworzenia kampanii leadowych i Performance Max
znajomości Google Analytics i podstaw Google Tag Manager
umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami
umiejętności optymalizacji kampanii pod kątem Cost per Lead i ROAS
mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii w innych systemach reklamowych
wiedzy o specyfice branży nieruchomości – totalne podstawy wystarczą
znajomość zasad RODO w kontekście kampanii reklamowych
OGROMNY PLUS jeśli już prowadziłeś/aś kampanie w branży nieruchomości

Co będzie należało do Twoich zadań?

konfiguracja kampanii reklamowych w Google Ads dla biur nieruchomości i deweloperów
bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami
raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach
współpraca z zespołem kreatywnym nad materiałami do landing page i wideo
optymalizacja lejków konwersji dla kampanii lead generation w branży nieruchomości
analiza konkurencji i trendów w reklamie nieruchomości
jeśli będziesz chciał/a się rozwijać – stworzymy dla Ciebie ścieżki rozwoju w kierunku Team Leadera
Co możemy Ci zaproponować?
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie na tym stanowisku to 6000-8000zł netto miesięcznie. Na początek mamy dla Ciebie pracę na pół etatu. Ostateczna stawka, jak i ilość pracy zależy od Twoich umiejętności i zaangażowania.

Typ umowy

Szukamy samodzielnego specjalisty w opraciu o umowę typu b2b lub zlecenie jako student.

Pracę całkowicie zdalną

Głównie jesteśmy dostępni w standardowych, biurowych godzinach. Natomiast Ty sam wybierasz kiedy i gdzie chcesz pracować. Wykorzystaj na maxa swoje produktywne godziny.

Realny wpływ na agencję

Szukamy lepszych od nas samych. Daję Ci gwarncję, że wszystkie Twoje pomysły zostaną rozpatrzone i w miarę możliwości wdrożone.

Budżet szkoleniowy

Zależy nam na Twoim rozwoju. Dlatego po 6 miesiącach współpracy mamy przeznaczony dodatkowy budżet na wybrane przez Ciebie szkolenia. Chcesz się uczyć dalej, my będziemy Cię w tym wspierać.

Brak sufitu

Nie jesteśmy korpo. Nie ograniczamy Twojego rozwoju. Stawiamy na zaangażowanie, a takich ludzi lubimy nagradzać. I napędzać.

Jak wygląda proces rekrutacji?

01
Aplikacja
Twoje zgłoszenie

Zrób pierwszy krok w stronę nowej kariery. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy, aby wskoczyć do procesu. Odpowiadamy na każde zgłoszenie w ciągu 7 dni.

02
Kompetencje
Zadanie rekrutacyjne

Do wybranych osób prześlemy zadanie rekrutacyjne. To pomoże nam szybko ocenić Twój potencjał i dopasować do odpowiedniego stanowiska. Bardziej "skomplikowane" zadania są płatne ;)

03
Relacje
Rozmowa online

Kolejnym krokiem będzie wspólna rozmowa na Google Meet. Szukamy osób, z którymi będzie nam się dobrze pracować. A Ty też szukasz takiego pracodawcy.

04
decyzja
Propozycja współpracy

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na tym etapie rozpoczniemy wspólny rozwój.

Chcesz pracować na tym stanowisku?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a odezwiemy się do Ciebie w ciągu 7 dni. Szanuję Twój czas, dlatego każde zgłoszenie dostaje odpowiedź.

Aplikuj teraz